diumenge, 31 de maig del 2015

El monstre més divertit!

Hola!!!
Vaig molt endarrerida amb el bloc, ho sé, avui us penjaré un pastís que vaig fer ja fa un mes, però això és un no parar ( i ben contenta que estic, eh! )
Sobretot estic molt agraïda a tothom que confia en mi per fer un pastís per algú especial per ells: la parella, un fill, els pares, els avis... en fi, només puc dir MOLTES GRÀCIES!!!

El pastís d'avui és molt molt especial per mi. 
El vaig fer pel 5è aniversari de l'Èric. Ell em va demanar un pastís d'en Doraemon per la seva festa, que sempre celabrem amb avis,tiets,cosins... però li volia que tingués una sorpresa el dia del seu aniversari, un pastís petit però original.

Des de fa mesos, que li agrada molt dibuixar monstres divertits. Amb antenes, amb cresta, amb un ull, amb moooolts ulls... i d'un dels seus dibuixos és d'on vaig treure la idea.

Aquí teniu el monstre més divertit del món, espero que us agradi!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada