dimecres, 23 d’octubre del 2013

La Laura ja té 6 anys!


Va ser l'aniversari de la meva neboda gran, la Laura, que va fer 6 anys.
I es clar, la festa d'aniversari havia de ser sonada!
Com que la meva germana és una excelent pastissera, va fer ella el pastís. Només em va demanar que m'encarregués de la figura que l'havia de decorar: una Campanilla d'uns 25 cm. d'alt!
Vaig posar-me a treballar amb el fondant, i aquest va ser el resultat: a la Laura li va agradar molt, i a vosaltres?







Com que no podia ser només fer-li aquesta figureta, li vaig regalar una corona d'aniversari. Va quedar bonica,  oi? per tota una princesa!




I per acabar-ho de completar, un assortit de cupcakes de xocolata i trufa... dignes de festa d'aniversari!



















1 comentari:

  1. Artista! Quina passada de detallets i tots ells handmade per la tieta, oh quina súper tieta! Ah! La corona m'agrada molt és súper alegre! Petons

    ResponElimina