dissabte, 3 de maig del 2014

Pastís "El món d'en Nemo"


Tinc moltes ganes d'ensenyar-vos aquest pastís!
Ja sabeu que m'encanta dissenyar pastissos, pensar-los, imaginar-los, i llavors fer-los realitat. 
M'encanta veure la reacció de la gent, la il.lusió amb què el reben i saber que els hi proporciones un petit moment de felicitat.
Però es clar, va arribar el dia de fer-lo pel meu príncep, i tot això es va multiplicar per mil!
L'Èric ha vist desenes de pastissos, i feia mesos que em deia: "Mama, com serà el meu?"

Jo li vaig donar moltes voltes, però al final la solució me la va donar ell. Alucinat després d'una visita a l'Aquarium amb l'escola, em va dir que el volia d'en Nemo i els seus amics.

I per fi el príncep de casa va fer 4 anys, i ho va poder celebrar amb un pastís genial!

Espero que us agradi tan com a ell!










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada